Centrum Edukacji i Obsługi Nieruchomości CEON Anna Mariola Kreja oferuje Państwu swoje usługi w zakresie zarządzania nieruchomością wspólną. W ramach pakietu podstawowego proponujemy:
zarządzanie nieruchomością wspólną,
administrowanie nieruchomością wspólną,
obsługę finansową nieruchomości.
Dodatkowo:
organizowanie i nadzorowanie obsługi technicznej nieruchomości,
organizowanie i nadzorowanie sprzątania terenów wewnętrznych i zewnętrznych.
Za organizację i obsługę robót dodatkowych polegających na nadzorze:
sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego
konserwacji i drobnych napraw budynku
konserwacji drobnych napraw instalacji: gazowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, spalinowej i wentylacyjnej, anten zbiorczych i domofonów
firma CEON nie pobiera żadnych dodatkowych opłat (koszty ogólne i zysk).
W ramach pakietu podstawowego firma CEON proponuje:
Wykonywanie w imieniu Wspólnoty czynności zwykłego zarządu; podjęcie czynności przekraczających zwykły zarząd nieruchomością wymaga uchwały ogółu właścicieli lokali.
Prowadzenie aktualnego wykazu lokali i ich właścicieli oraz przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej.
Aktualizowanie stanu prawnego ze stanem faktycznym nieruchomości.
Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej w sposób przewidziany prawem.
Opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami regulaminów dotyczących między innymi:
porządku domowego,
zgłaszania oraz usuwania usterek,
sposobu nawiązywania kontaktu w przypadkach nagłych, niecierpiących zwłoki oraz· zwykłego kontaktu.
Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości:
pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali,
terenów zielonych i podwórka przynależnych do nieruchomości,
dróg i chodników przynależnych do nieruchomości.
Sprawowanie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Wspólnoty, między innymi w zakresie:
bieżącej konserwacji powierzonego budynku i wszelkich urządzeń w nim się znajdujących,
remontów bieżących,
napraw, konserwacji i modernizacji instalacji wewnętrznych i urządzeń będących własnością Wspólnoty- zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
likwidacji awarii, a następnie usuwanie skutków i przyczyn awarii urządzeń oraz instalacji wewnętrznych nieruchomości wspólnej, przy czym zakres robót powinien być każdorazowo uzgadniany ze Wspólnotą.
Kontrolę wykonania i rozliczanie umów o dostawę energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, gazu, wywozu nieczystości oraz innych umów zawartych przez Wspólnotę.
Dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy Wspólnoty Mieszkaniowej, gromadzenie wpłat na fundusz remontowy w sposób zapewniający ich księgowe wyodrębnienie.
Windykację należności stanowiących należności, pożytki oraz inne przychody z nieruchomości wspólnej.
Dokonywanie kwartalnego rozliczania wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną i pokrycie świadczeń oraz wpłat na fundusz remontowy.
Prowadzenie na własny koszt księgowości finansowej dla nieruchomości wspólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego,
sporządzanie i składanie odpowiednich sprawozdań i deklaracji we właściwych urzędach,
sporządzanie pozaksięgowej ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną-zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów,
sporządzanie rozliczeń z innych tytułów na rzecz na rzecz nieruchomości wspólnej zgodnie z dyspozycją Wspólnoty określającą zakres i formę tej ewidencji.
Przygotowywanie informacji o zrealizowaniu rocznego planu gospodarczego uwzględniającego również korekty do tego planu, z podaniem kosztów na poszczególnych właścicieli.
Przygotowanie i sporządzenie projektu rocznego planu gospodarczego w tym planu przychodów i wydatków Z Funduszu Remontowego Wspólnoty.
Przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości wspólnej.
Zwoływanie i obsługę zebrań właścicieli lokali, w tym przygotowanie kart do głosowania oraz powiadamiania właścicieli lokali o treści uchwał podjętych w drodze indywidualnego zbierania głosów, a także czynności związanych z prowadzeniem korespondencji z właścicielami lokali.
Ewidencjonowanie kosztów bankowych i odsetek oraz ustalanie stanu funduszu remontowego.
Zawieranie umów w imieniu i na rzecz Wspólnoty (każdorazowo na podstawie udzielonych pełnomocnictw).
Wydawanie poświadczeń lub zaświadczeń właścicielom lokali.
Priorytetem firmy jest zapewnienie Wspólnocie osiągnięcia możliwie najniższego poziomu kosztów utrzymania nieruchomości przy jednoczesnym poczuciu komfortu i bezpieczeństwa. W tym celu stosujemy nowoczesne oprogramowanie i niezawodne metody usprawniające obsługę nieruchomości. Współpracujemy z zespołem ludzi i firm, którzy charakteryzują się:
a) znajomością potrzeb wymagań klientów,
b) dostosowywaniem ofert do indywidualnych potrzeb klientów,
c) fachową i rzetelną obsługą.
Wszelkie umowy i zobowiązania zawierane przez firmę CEON w imieniu Wspólnot są każdorazowo uzgadniane z ich Zarządami. W sytuacjach trudnych i konfliktowych charakteryzujemy się dużą elastycznością, a satysfakcja Klienta, to nasza podstawowa zasada. Pracę naszą traktujemy jako pasję i wykonujemy z entuzjazmem.
Centrum Edukacji i Obsługi Nieruchomości
CEON Anna Mariola Kreja
80-886 Gdańsk
fax: 58 308 47 88
tel: +48 601 62 62 72
http://centrumobsluginieruchomosci.pl