Oferta zarządzania nieruchomością wspólną



Centrum Edukacji i Obsługi Nieruchomości CEON Anna Mariola Kreja oferuje Państwu swoje usługi w zakresie zarządzania nieruchomością wspólną. W ramach pakietu podstawowego proponujemy:

  • zarządzanie nieruchomością wspólną,

  • administrowanie nieruchomością wspólną,

  • obsługę finansową nieruchomości.

Dodatkowo:

  • organizowanie i nadzorowanie obsługi technicznej nieruchomości,

  • organizowanie i nadzorowanie sprzątania terenów wewnętrznych i zewnętrznych.

Za organizację i obsługę robót dodatkowych polegających na nadzorze:

  • sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego

  • konserwacji i drobnych napraw budynku

  • konserwacji drobnych napraw instalacji: gazowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, spalinowej i wentylacyjnej, anten zbiorczych i domofonów

firma CEON nie pobiera żadnych dodatkowych opłat (koszty ogólne i zysk).


W ramach pakietu podstawowego firma CEON proponuje:

  1. Wykonywanie w imieniu Wspólnoty czynności zwykłego zarządu; podjęcie czynności przekraczających zwykły zarząd nieruchomością wymaga uchwały ogółu właścicieli lokali.

  2. Prowadzenie aktualnego wykazu lokali i ich właścicieli oraz przypadających im udziałów w nieruchomości wspólnej.

  3. Aktualizowanie stanu prawnego ze stanem faktycznym nieruchomości.

  4. Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej w sposób przewidziany prawem.

  5. Opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami regulaminów dotyczących między innymi:

  • porządku domowego,

  • zgłaszania oraz usuwania usterek,

  • sposobu nawiązywania kontaktu w przypadkach nagłych, niecierpiących zwłoki oraz· zwykłego kontaktu.

  1. Nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości:

  • pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali,

  • terenów zielonych i podwórka przynależnych do nieruchomości,

  • dróg i chodników przynależnych do nieruchomości.

  1. Sprawowanie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Wspólnoty, między innymi w zakresie:

  • bieżącej konserwacji powierzonego budynku i wszelkich urządzeń w nim się znajdujących,

  • remontów bieżących,

  • napraw, konserwacji i modernizacji instalacji wewnętrznych i urządzeń będących własnością Wspólnoty- zgodnie z przepisami prawa budowlanego,

  • likwidacji awarii, a następnie usuwanie skutków i przyczyn awarii urządzeń oraz instalacji wewnętrznych nieruchomości wspólnej, przy czym zakres robót powinien być każdorazowo uzgadniany ze Wspólnotą.

  1. Kontrolę wykonania i rozliczanie umów o dostawę energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, gazu, wywozu nieczystości oraz innych umów zawartych przez Wspólnotę.

  2. Dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy Wspólnoty Mieszkaniowej, gromadzenie wpłat na fundusz remontowy w sposób zapewniający ich księgowe wyodrębnienie.

  3. Windykację należności stanowiących należności, pożytki oraz inne przychody z nieruchomości wspólnej.

  4. Dokonywanie kwartalnego rozliczania wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną i pokrycie świadczeń oraz wpłat na fundusz remontowy.

  5. Prowadzenie na własny koszt księgowości finansowej dla nieruchomości wspólnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:

  • sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego,

  • sporządzanie i składanie odpowiednich sprawozdań i deklaracji we właściwych urzędach,

  • sporządzanie pozaksięgowej ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną-zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów,

  • sporządzanie rozliczeń z innych tytułów na rzecz na rzecz nieruchomości wspólnej zgodnie z dyspozycją Wspólnoty określającą zakres i formę tej ewidencji.

  1. Przygotowywanie informacji o zrealizowaniu rocznego planu gospodarczego uwzględniającego również korekty do tego planu, z podaniem kosztów na poszczególnych właścicieli.

  2. Przygotowanie i sporządzenie projektu rocznego planu gospodarczego w tym planu przychodów i wydatków Z Funduszu Remontowego Wspólnoty.

  3. Przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości wspólnej.

  4. Zwoływanie i obsługę zebrań właścicieli lokali, w tym przygotowanie kart do głosowania oraz powiadamiania właścicieli lokali o treści uchwał podjętych w drodze indywidualnego zbierania głosów, a także czynności związanych z prowadzeniem korespondencji z właścicielami lokali.

  5. Ewidencjonowanie kosztów bankowych i odsetek oraz ustalanie stanu funduszu remontowego.

  6. Zawieranie umów w imieniu i na rzecz Wspólnoty (każdorazowo na podstawie udzielonych pełnomocnictw).

  7. Wydawanie poświadczeń lub zaświadczeń właścicielom lokali.


Priorytetem firmy jest zapewnienie Wspólnocie osiągnięcia możliwie najniższego poziomu kosztów utrzymania nieruchomości przy jednoczesnym poczuciu komfortu i bezpieczeństwa. W tym celu stosujemy nowoczesne oprogramowanie i niezawodne metody usprawniające obsługę nieruchomości. Współpracujemy z zespołem ludzi i firm, którzy charakteryzują się:

a) znajomością potrzeb wymagań klientów,

b) dostosowywaniem ofert do indywidualnych potrzeb klientów,

c) fachową i rzetelną obsługą.


Wszelkie umowy i zobowiązania zawierane przez firmę CEON w imieniu Wspólnot są każdorazowo uzgadniane z ich Zarządami. W sytuacjach trudnych i konfliktowych charakteryzujemy się dużą elastycznością, a satysfakcja Klienta, to nasza podstawowa zasada. Pracę naszą traktujemy jako pasję i wykonujemy z entuzjazmem.


Centrum Edukacji i Obsługi Nieruchomości

CEON Anna Mariola Kreja




ul. Targ Drzewny 3/7 p.1
80-886 Gdańsk
fax: 58 308 47 88
tel: +48 601 62 62 72




http://centrumobsluginieruchomosci.pl